Passa al contingut principal

Aportació curs 2020-2021 OR ASOCIACIÓN

Benvolgudes famílies,

Com cada any, s'ha fet una donació a una ONG per tal de col·laborar en projectes socials. Aquest curs, l’ONG escollida ha estat OR ASOCIACIÓN adquirint material didàctic pels alumnes de l’escola. Aquest material són dos contes per poder treballar la inclusió a l'escola.

Qui són OR Asociación?

OR Asociación tiene como finalidad mejorar la vida de los pacientes y las familias afectadas por el Cáncer Infantil y la Histiocitosis. Esta asociación lleva años aportando contenido de valor en escuelas, realizando charlas para educadores, concienciando a padres, madres y también a niños y a adolescentes.

Involucrarse con OR Asociación es una invitación a involucrarnos con la INCLUSIÓN, es un compromiso con nosotros mismos y con nuestra comunidad.

Los libros adquiridos por l’AMPA la Ginesta abordan sobre sobre la difícil temática: de ser diferente, la de vivir una situación a la que pocos se enfrentan, plantarle cara al cáncer infantil.



OR Asociación – Mejorando la vida de los pacientes y las familias afectadas por el Cáncer Infantil y la Histiocitosis

¿El porqué de esta iniciativa pedagógica?

       Nuestra asociación lleva años aportando contenido de valor en escuelas, realizando charlas para educadores, concienciando a padres, madres y también a niños y a adolescentes.

El Contexto:

       El entorno de un hijo con discapacidad o enfermedad poco frecuente es rico y diverso.  Suelen haber presencias múltiples en cuanto a profesionales de la salud que ocupan un lugar preponderante en su desarrollo. Pero no todo está en manos de estos especialistas.

       El trabajo de OR Asociación está puesto en contener, fortalecer, guiar e inspirar a todas aquellas personas y/o grupos sociales no especializados que sostienen de cerca el crecimiento de estos niños; en fomentar la inclusión social a través de talleres, charlas y libros especializados en el tema.

Aportamos contenidos y actividades educativas:

 Involucrarse con OR Asociación es una invitación a involucrarnos con la INCLUSIÓN, es un compromiso con nosotros mismos y con nuestra comunidad.

·       Realizamos actividades que tengan un impacto positivo en la comunidad educativa y aporten valor. 

Los contenidos que puede aportar OR, en este caso libros, abordan sobre esta difícil temática: la de ser diferente, la de vivir una situación a la que pocos se enfrentan, plantarle cara al cáncer infantil.

Los libros:

 “Eyal, un petit Heroi “, escrito por Myriam Jimenez Marín.


En el libro “Eyal, un pequeño héroe” la escritora Myriam jimenez Marín (una joven que que escribió este libro como Treball de reserca para su instituto en Salou) retrata de manera muy dulce y con la mirada de un niño, como el niño que convive con una enfermedad poco freceunete afronta las diferentes etapas junto a su familia. El protagonista del cuento es Langer, un “bichito” que siempre está por allí generando problemas.

 Super H, en el país de la gran lechuza, escrito por Miren Amuriza


A través de la historia escrita por Miren Armuriza tendremos la oportunidad única de sumergirnos en la realidad y en los sueños de la protagonista Hodei.

Entrades populars d'aquest blog

Assemblea General de Socis 2022-23

Us informem que la el pròxim dimarts 25 d'octubre a les 18:00h tindrà lloc  l’ Assemblea General de Socis  en format híbrid. Estarem presencialment a la biblioteca de l'escola i podreu participar virtualment amb l'enllaç de Google Meet que s'ha enviat per correu electrónic. Si no l'heu rebut envieu un correu a ampa@laginesta.com Ordre del dia: Lectura i aprovació de l’acta de l’Assemblea General Ordinària del 26 de octubre de 2021. Donar compte de la Memòria d’activitats del curs anterior. Donar compte  de l'exercici  comptable del curs anterior. Proposta activitats nou curs 2022-2023. Pressupost nou curs 2022-2023. Aprovació augment quota soci curs 2022-2023. Precs i preguntes. Aquest curs, dins del Projecte Fem Pati, seguirem amb les idees aprovades en l’assemblea anterior. Informar que aquest curs hem reactivat a les tardes l’ atenció presencial l’últim divendres de cada mes de 16h a 18h per atendre les consultes dels pares i mares de l’escola. Ens podeu tr

VII Torneig Pàdel La Ginesta - 26/Novembre

Ja tenim aquí el tradicional  torneig de pàdel La Ginesta  🎾per a pares i mares d'alumnes de l'escola. Serà la setena edició d'aquest torneig de confraternització i esport on el més important es passar-ho bé. Es celebrarà el proper   dissabte 26 de Novembre de 16:00h a 21:00h . Aquesta edició tornen a instal·lacions indoor i comencem 1h més tard per donar temps a fer la digestió 😝. Jugarem al   Indoor Pàdel Indoor Gavà  (Avda de Bertran i Güell, 21) on tindrem entre 6 i 8 pistes en funció del inscrits.  Les inscripcions s'han de fer a secretaria de l'escola de forma presencial. El cost és de 17€ per persona. No importa si no tens parella o el nivell de joc, l'organització del torneig s'encarrega de fer les parelles per cada partit, perquè es va canviant dins dels equips que es fan pel torneig. El més important es poder compartir una jornada esportiva i conèixer a pares / mares d'altres cursos de l'escola fora de l'horari escolar.  Important:

Ens mudem, nou blog!

Ens passem a anomenar AFA. Aquest canvi de terminologia no està relacionat amb cap canvi en les funcions de l'associació, sinó que respon a una sensibilització amb la diversitat d'estructures familiars en què s'emmarquen els alumnes del centr e. A partir d'ara podràs trobar-nos al nou blog: https://afalaginesta.blogspot.com/